top of page
Search

Week 8 - Pitching

This week we worked on our pitch, we all met on Zoom to finalize how our product would assist out end users in the best manner.


In order to understand what we would like our application to do we looked into how our competitors have constructed their products.

We focused on 4 essential values which we wanted our app to include which are:

1. Practical vs. Mental

2. Personal vs. Community

And evaluated each one of our competitors on these values.


This is the first version of out Pitch:


לפי נתוני משרד הבריאות, אחת מכל עשר יולדות סובלת מדיכאון לאחר לידה.


בחודשיים האחרונים, ראיינו מספר נשים שסבלו או סובלות היום מדיכאון לאחר לידה ומומחים בתחום, ביניהןד"ר ורד בר מנהלת מרפאת 'חווה' לנשים בדיכאון אחרי לידה בתל השומר.


אז מה בעצם גילינו? המכנה המשותף הרחב ביותר שמצאנו הוא מצוקת הבדידות שאותן נשים חוות, ובפרטבשעות הקטנות של הלילה כשהבדידות מוצפת בבת אחת, אין נפש חיה ברחוב, וכל מה שאת רוצה זה לחזורלישון אבל את לא יכולה.


וכאן אנחנו נכנסים לתמונה, דמיינו לכם אפליקציה שיכולה לזהות שאותה אישה ערה עכשיו ומניקה את התינוקשלה ומאפשרת לה להבין שהיא כלל לא לבד, הרי כמוה – יש עכשיו עוד אלפי נשים ערות ומניקות ברחביהארץ.


אתם בטח שואלים את עצמכם איך? באמצעות מפה שמנטרת את כל הנשים הערות ברגע נתון ומציגה אותןבאופן אנונימי כמנורות קטנות על גביה. בנוסף, יתאפשר שיח אנונימי בין אותן הנשים להתייעצויות, המלצות, פריקה ועוד.


אנחנו מאמינים שהפתרון שלנו יכול לספק עולם ומלואו עבור נשים רבות הסובלות מדיכאון לאחר לידה.


הכירו את "ערות"- האפליקציה שתסייעה לאימהות טריות לעבור את השעות הקטנות של הלילה ביחד ולהפיגאת בדידותן.


In addition, we prepared a list of questions in order to come more specific towards our meeting with the different mentors on Wednesday.




0 views0 comments
bottom of page